2012-05-02 | 23:15:46 | Kategori: 1Dream1Direction

1Dream1Direction - Sista



Previous: "Är det sant!" hojtade Deborah till och nästan tappade min telefon i golvet. Jag hörde att Niall skrattade i andra ändan av luren. Jag gav Deborah en frågande blick. De kommer hit nästa helg. Viskade hon. När hon sa det, stannade mitt hjärta upp. Jag skulle få träffa Zayn igen, efter tre månader. Cassandra hoppade upp och dansade omkring med mig, vi såg nog ut som tokar.

.......................................................................................................................................................................

FÖRFATTARENS ORD:

Det är så att jag känner att jag helt totalt misslyckats med den här novellen, så jag tänkte faktiskt avsluta den nu, med att berätta slutet för er.

Zayn och Niall hälsade på i Bradford och de hade en härlig helg tillsammans med Ashley och Deborah. Sen var de tvugna att åka tillbaka och fortsätta med X-Factor.
Som många vet så åkte dem ut ur tävlingen, och slutade på tredje plats. 
Eftersom de blivit snart världskända, så har Ash och Zayn svårt att träffa varandra. Killarna åker ut i världen och fans skaran bara blir större och större, och chansen för dem två att spendera tid tillsammans blir mindre och mindre. 

Efter en brakeup blir Ashley deprimerad och låser sig inne, men det hinner inte gå så långt tills Deborah och Cassandra kommer till undsättning och muntrar upp henne. 

Några år senare när Ashley börjar på sitt nya jobb hon precis fått i London, träffar hon på Zayn för första gången på tre år. När de får ögonkontakt förändras allting.

De förklarar alltså för varandra hur mycket de saknat varandra, och hur deras liv varit när e inte setts. Efter några veckors träffar, bestämmer de sig för att försöka lista ut hur de ska leva med varandra.

Tack till er som läst den här!
Jag ska börja om från början, med en helt ny handling! Hoppas verkligen av hela mitt hjärta att ni ska läsa den!!


Postat av: Debbie

It's over:( inte gråta,inte gråta....inte gråta....WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!

2012-05-06 @ 21:57:03

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: